Oslav s námi 16. narozeniny a nakupuj bez DPH!
Otevírací doba během Velikonoc - od 29.03. do 01.04.2024 ZAVŘENO !
Rám | EDGE 27.5" ALLOY 6061 DISC |
---|---|
Vidlice | SUNTOUR XCR AIR RL-R-27.5" 100mm with Remote |
Přehazovačka | SHIMANO SLX RD-M670SGS 10-Speed |
Přesmykač | SHIMANO DEORE FD-M610L6 34.9mm |
Řazení | SHIMANO DEORE SL-M610 3x10-SPEED |
Brzda přední | SHIMANO HYDRAULIC BR-M315, SHIMANO SM-RT26 180mm / 160mm 6 BOLT TYPE |
Brzda zadní | SHIMANO HYDRAULIC BR-M315, SHIMANO SM-RT26 180mm / 160mm 6 BOLT TYPE |
Kliky | SHIMANO FC-MT500 40x30x22 170mm (XS, S) / 175mm (M, L) |
Středové složení | Shimano SM-BB52 |
Hlavové složení | FSA NO. 10 ZS 50/44 1.6 TOP CAP |
Pedály | SP-510 ALLOY |
Kazeta | Shimano Deore CS-HG50 11x36 10-Speed |
Řetěz | S10 S2 1/2x11/128" 10-SPEED |
Říditka | LAPIERRE EDGE HB-RB11L W: 680mm R: 15mm Ø: 31.8mm |
LAPIERRE EDGE HB-RB11L W: 680mm R: 15mm O: 31.8mm | |
Představec | LAPIERRE EDGE AS-DC1 7° Ø: 31.8mm L: 75mm |
LAPIERRE EDGE AS-DC1 7° O: 31.8mm L: 75mm | |
Sedlová trubka | LAPIERRE EDGE SP-DC1 Ø: 31.6mm L: 350mm |
LAPIERRE EDGE SP-DC1 O: 31.6mm L: 350mm | |
Sedlo | LAPIERRE EDGE LADY STEEL RAIL |
Gripy | LAPIERRE by HERRMANS DD30B |
Přední naba | FORMULA DC20LW 32H |
Zadní naba | FORMULA DC22LW 32H |
Ráfek přední | LAPIERRE DOUBLE WALL 27.5X19C DISC |
Ráfek zadní | LAPIERRE DOUBLE WALL 27.5X19C DISC |
Plášť přední | MICHELIN WILD GRIP'R 27.5X2.25 |
Plášť zadní | MICHELIN COUNTRY RACE'R 27.5X2.10 |
Počet rychlostí | 30 |
Velikost kol | 27.5 |
Hmotnost | 13,7 Kg |
Zdvih přední | 100 mm |
Výrobce | Lapierre |
LAPIERRE
Gaston LAPIERRE v roce 1946 začíná v malém vyrábět kola ve francouzském Dijonu.
1960 přebírá vedení společnosti jeho syn Jacky LAPIERRE. Využívá stále rostoucí produkci a v roce 1972 vyrůstá továrna na výrobu kol v Dijonu.
V 80. letech jako jedna z mála evropských společností dokázala předpovědět a zachytit nový trend horských kol a stává se lídrem na trhu.
V roce 1993 společnost přebírá další z rodiny Laiperrů a to syn Jacka Lapierra Giiles. Stále se rozšiřující společnost vede k pokusu o výrobu silničních kol.
To vede k rozhodnutí, sponzorovat Dijonský klub silničních cyklistů SCOD, který byl oficiálně přejmenován na SCOD / TEAM LAPIERRE.
Rok 2001 se stal pro LAPIERRE klíčovým. Po třech letech výzkumu a vývoje představil LAPIERRE celoodpružené horské kolo, vybavené patentovaným systémem zadního pružení „FPS“.
V roce 2009 narůstá výroba kol značky Lapierre na 90 000 kol za rok.
Od roku 2011 se účastní i známé Tour de France, a soutěží Gravity republic, kde se objevuje na medailových pódiích.
Lapierre stále roste, rozšiřuje svou nabídku a nechce přestat překvapovat...