Základní výbava, která bude perfektně stačit, pokud nemáte na kolo velké nároky a neplánujete podnikat delší cesty nebo výlety. S občasnou údržbou bude krásně jezdit a doveze vás po okolí všude, kam budete potřebovat.
Všechny komponenty
Rám
Materiál rámu
Hliník
Rám
Hliník
Váha
14,7
Geometrie
Unisex
Odpružení
Typ vidlice
Pružinová
Vidlice
SR SUNTOUR XCT30 -HLO-DS 27.5
Brzdy
Typ brzd
Hydraulické kotoučové
Brzdy
SHMANO MT200 HYDRAULIC DISC
Kola
Velikost kol
27,5"
Pohon
Přehazovačka
SHIMANO ACERA RDM360 8s
Přesmykač
SHIMANO TOURNEY FDTY500
Kliky
SHIMANO TY301 42x34x24T 170mm (XS/S) 175mm (M/L/XL)
Kazeta
SUNRACE CSM400 8s 12-32T
Ostatní komponenty
Gripy
VELO DOUBLE DENSITY 130mm
Sedlo
XLC by DDK
Sedlovka
XLC ALLOY ?: 31.6mm L: 400mm
Představec
XLC ALLOY ?: 31.8mm L: 60mm R:6°
LAPIERRE
Gaston LAPIERRE v roce 1946 začíná v malém vyrábět kola ve francouzském Dijonu.
1960 přebírá vedení společnosti jeho syn Jacky LAPIERRE. Využívá stále rostoucí produkci a v roce 1972 vyrůstá továrna na výrobu kol v Dijonu.
V 80. letech jako jedna z mála evropských společností dokázala předpovědět a zachytit nový trend horských kol a stává se lídrem na trhu.
V roce 1993 společnost přebírá další z rodiny Laiperrů a to syn Jacka Lapierra Giiles. Stále se rozšiřující společnost vede k pokusu o výrobu silničních kol.
To vede k rozhodnutí, sponzorovat Dijonský klub silničních cyklistů SCOD, který byl oficiálně přejmenován na SCOD / TEAM LAPIERRE.
Rok 2001 se stal pro LAPIERRE klíčovým. Po třech letech výzkumu a vývoje představil LAPIERRE celoodpružené horské kolo, vybavené patentovaným systémem zadního pružení „FPS“.
V roce 2009 narůstá výroba kol značky Lapierre na 90 000 kol za rok.
Od roku 2011 se účastní i známé Tour de France, a soutěží Gravity republic, kde se objevuje na medailových pódiích.
Lapierre stále roste, rozšiřuje svou nabídku a nechce přestat překvapovat...