Základní výbava, která bude perfektně stačit, pokud nemáte na kolo velké nároky a neplánujete podnikat delší cesty nebo výlety. S občasnou údržbou bude krásně jezdit a doveze vás po okolí všude, kam budete potřebovat.
Všechny komponenty
Motor
Motor
Bosch Active line plus "25kph" / Intube battery 400Wh / Purion display
Síla motoru
50
Značka motoru
Bosch
Baterie
Dojezd
32 až 100
Baterie
400Wh
Kapacita baterie
400
Rám
Materiál rámu
Hliník
Rám
New e-Urban Bosch Integrated
Geometrie
Unisex
Odpružení
Typ vidlice
Pružinová
Vidlice
RST Volant 50mm travel
Brzdy
Typ brzd
Hydraulické kotoučové
Brzdové páky
Shimano MT200
Přední brzda
Shimano SMRT10 160mm / 160mm Center lock
Kola
Velikost kol
27,5"
Přední náboj
Shimano TX505B, 9mm QR, 32H, Centor Lock
Pláště
Continental Contact Urban 55-584, SafetyPro, PureGrip Compound, Bande réfléchissante (27,5") (Front & Rear)
Kola
Ryde ECO21 32H, 584x21C, Black Eyelets
Pohon
Řazení
Shimano SL-M315 with optical gear display, 8s
Přehazovačka
SHIMANO TOURNEY, RD-TX800, 8 vitesses
Kliky
LAPIERRE OVERVOLT BNI, 170mm + 38T
Kazeta
Shimano Altus HG31 8-speed, 11-34T
Řetěz
KMC E8 Sport EPT 8s
Ostatní komponenty
Gripy
XLC Ergonomic grips
Řídítka
Lapierre alloy 6061DB, Width: 640mm, Rise: 25mm, Backsweep : 35°, Ø: 31.8mm
Hlavové složení
VP-J213PE, Black Finish, 1.1/8"-1.5"
Pedály
VP VPE-461
Sedlo
Selle Royal Wave
Představec
Lapierre adjustable, 0-70°, Ø: 31.8mm, Length : 85mm
LAPIERRE
Gaston LAPIERRE v roce 1946 začíná v malém vyrábět kola ve francouzském Dijonu.
1960 přebírá vedení společnosti jeho syn Jacky LAPIERRE. Využívá stále rostoucí produkci a v roce 1972 vyrůstá továrna na výrobu kol v Dijonu.
V 80. letech jako jedna z mála evropských společností dokázala předpovědět a zachytit nový trend horských kol a stává se lídrem na trhu.
V roce 1993 společnost přebírá další z rodiny Laiperrů a to syn Jacka Lapierra Giiles. Stále se rozšiřující společnost vede k pokusu o výrobu silničních kol.
To vede k rozhodnutí, sponzorovat Dijonský klub silničních cyklistů SCOD, který byl oficiálně přejmenován na SCOD / TEAM LAPIERRE.
Rok 2001 se stal pro LAPIERRE klíčovým. Po třech letech výzkumu a vývoje představil LAPIERRE celoodpružené horské kolo, vybavené patentovaným systémem zadního pružení „FPS“.
V roce 2009 narůstá výroba kol značky Lapierre na 90 000 kol za rok.
Od roku 2011 se účastní i známé Tour de France, a soutěží Gravity republic, kde se objevuje na medailových pódiích.
Lapierre stále roste, rozšiřuje svou nabídku a nechce přestat překvapovat...