Ideální volba pro nadšené cyklisty, kteří se nezaleknou ani delších výprav a nenechávají své kolo zahálet. Komponenty jsou lehčí, víc vydrží a nabízí dlouhý nájezd bez seřizování. Zkrátka parťák, na kterého se můžete spolehnout při větší zátěži i na dlouhých výletech. Perfektní stroj za přívětivou cenu.
Všechny komponenty
Motor
Motor
Ebikemotion system X35
Síla motoru
40
Baterie
Dojezd
19 až 62
Baterie
250Wh
Kapacita baterie
250
Rám
Materiál rámu
Hliník
Rám
New e-Shaper Supreme 5 alloy with integrated routing + Kickstand & Fenders Ready
Geometrie
Unisex
Odpružení
Vidlice
e-Shaper carbon / alloy steerer
Brzdy
Typ brzd
Hydraulické kotoučové
Brzdové páky
Tektro HD-R280 Flat mount, 3 fingers
Přední brzda
Tektro 160mm front/rear 6 bolts
Kola
Velikost kol
700C
Přední náboj
Lapierre DA212, 12x100, 32H 6 bolts
Pláště
WTB Byway 700x44, Tan Sidewall, Dual DNA, 60TPI, TR (29") (Front & Rear)
Kola
WTB i23 32H, 622x23, Tubeless Ready
Pohon
Řazení
Shimano Deore SL-M5100 11s
Přehazovačka
Shimano Deore Rd-M5100 Shadow Plus Sgs 11s
Kliky
Samox TAM37 with 40T Narrow Wide chainring 170mm (S/M/L) / 175mm (XL)
Kazeta
Shimano Deore Cs-M5100-11 11s 11–51t
Řetěz
KMC X11 11s
Ostatní komponenty
Gripy
XLC Rounded grips
Řídítka
Lapierre alloy flatbar, Width: 620mm, Ø: 31.8mm
Hlavové složení
Acros AIX-532 IS52/28,6 - IS52/40
Pedály
VPE-461 w/Ref
Sedlo
Selle Royal Vivo Ergo Reflective
Představec
Lapierre alloy, internal routing, Ø: 31.8mm, 80mm (S) 90mm (M) 100mm (L)
LAPIERRE
Gaston LAPIERRE v roce 1946 začíná v malém vyrábět kola ve francouzském Dijonu.
1960 přebírá vedení společnosti jeho syn Jacky LAPIERRE. Využívá stále rostoucí produkci a v roce 1972 vyrůstá továrna na výrobu kol v Dijonu.
V 80. letech jako jedna z mála evropských společností dokázala předpovědět a zachytit nový trend horských kol a stává se lídrem na trhu.
V roce 1993 společnost přebírá další z rodiny Laiperrů a to syn Jacka Lapierra Giiles. Stále se rozšiřující společnost vede k pokusu o výrobu silničních kol.
To vede k rozhodnutí, sponzorovat Dijonský klub silničních cyklistů SCOD, který byl oficiálně přejmenován na SCOD / TEAM LAPIERRE.
Rok 2001 se stal pro LAPIERRE klíčovým. Po třech letech výzkumu a vývoje představil LAPIERRE celoodpružené horské kolo, vybavené patentovaným systémem zadního pružení „FPS“.
V roce 2009 narůstá výroba kol značky Lapierre na 90 000 kol za rok.
Od roku 2011 se účastní i známé Tour de France, a soutěží Gravity republic, kde se objevuje na medailových pódiích.
Lapierre stále roste, rozšiřuje svou nabídku a nechce přestat překvapovat...