Všechny komponenty
Motor
Motor
EBIKE MOTION SYSTEM X35+
Síla motoru
40
Rám
Materiál rámu
Hliník
Rám
E-SENSIUM WOMEN SUPREME 5 ALLOY with integrated routing
Váha
14,5
Geometrie
Unisex
Odpružení
Vidlice
E-SENSIUM CARBON/ ALLOY STEERER
Kola
Velikost kol
28"
Pohon
Přehazovačka
SHIMANO SORA RD-R3000GS, 9s
Přesmykač
SHIMANO SORA FD-R3000BM
Kliky
SHIMANO SORA FC-R3000, 50X34T 170mm (S,M), 175 (L)
Kazeta
SHIMANO HG200 9s 11-34T
Ostatní komponenty
Gripy
LAPIERRE by HERRMANS
Sedlo
SELLE ITALIA X3 XP LADY BOOST
Sedlovka
LAPIERRE ALLOY 27,2x350mm
Představec
LAPIERRE ALLOY with integrated routing 31,8mm 80mm(S) 90mm(M) 100mm(L)
LAPIERRE
Gaston LAPIERRE v roce 1946 začíná v malém vyrábět kola ve francouzském Dijonu.
1960 přebírá vedení společnosti jeho syn Jacky LAPIERRE. Využívá stále rostoucí produkci a v roce 1972 vyrůstá továrna na výrobu kol v Dijonu.
V 80. letech jako jedna z mála evropských společností dokázala předpovědět a zachytit nový trend horských kol a stává se lídrem na trhu.
V roce 1993 společnost přebírá další z rodiny Laiperrů a to syn Jacka Lapierra Giiles. Stále se rozšiřující společnost vede k pokusu o výrobu silničních kol.
To vede k rozhodnutí, sponzorovat Dijonský klub silničních cyklistů SCOD, který byl oficiálně přejmenován na SCOD / TEAM LAPIERRE.
Rok 2001 se stal pro LAPIERRE klíčovým. Po třech letech výzkumu a vývoje představil LAPIERRE celoodpružené horské kolo, vybavené patentovaným systémem zadního pružení „FPS“.
V roce 2009 narůstá výroba kol značky Lapierre na 90 000 kol za rok.
Od roku 2011 se účastní i známé Tour de France, a soutěží Gravity republic, kde se objevuje na medailových pódiích.
Lapierre stále roste, rozšiřuje svou nabídku a nechce přestat překvapovat...