Rám | CROSSHILL SUPREME 5 ALLOY DISC THRU AXLE |
---|---|
Vidlice | CROSSHILL FULL CARBON DISC |
Přehazovačka | SRAM RIVAL 1 LONG CAGE 11s |
Řazení | Sram Rival 1 |
Brzdy | SPAM RIVAL 1 HYDRAULIC BRAKES |
Kliky | SRAM S350-1XSYNC 38T 170 mm (XS, S), 172.5 mm (M), 175 mm (L, XL, XXL) |
Hlavové složení | FSA 1"1/8 - 1"1/4 ORBIT C-33 44E |
Kazeta | SRAM CS PG 1130 11-42T |
Řetěz | SRAM PC1130 POWERLOCK |
Řídítka | RITCHEY ROAD COMP VENTURE MAX 24° 400 mm (XS, S), 420 mm (M, L), 440 mm (XL, XXL) |
Představec | LAPIERRE -8° 31.8 mm, 90 mm (XS, S), 100 mm (M), 115 mm (L, XL, XXL) |
Sedlovka | LAPIERRE CARBON 27.2x350 mm |
Sedlo | LAPIERRE by VELO |
Omotávka | LAPIERRE TAPE + GEL PADS |
Pláště | SCHWALBE G-ONE PERFORMANCE 40-622 |
Zapletená kola | LAPIERRE DISC SP 700x19 THRU AXLE 12x100/15x142 |
Počet rychlostí | 11 |
Hmotnost | 9,5 kg |
Výrobce | Lapierre |
LAPIERRE
Gaston LAPIERRE v roce 1946 začíná v malém vyrábět kola ve francouzském Dijonu.
1960 přebírá vedení společnosti jeho syn Jacky LAPIERRE. Využívá stále rostoucí produkci a v roce 1972 vyrůstá továrna na výrobu kol v Dijonu.
V 80. letech jako jedna z mála evropských společností dokázala předpovědět a zachytit nový trend horských kol a stává se lídrem na trhu.
V roce 1993 společnost přebírá další z rodiny Laiperrů a to syn Jacka Lapierra Giiles. Stále se rozšiřující společnost vede k pokusu o výrobu silničních kol.
To vede k rozhodnutí, sponzorovat Dijonský klub silničních cyklistů SCOD, který byl oficiálně přejmenován na SCOD / TEAM LAPIERRE.
Rok 2001 se stal pro LAPIERRE klíčovým. Po třech letech výzkumu a vývoje představil LAPIERRE celoodpružené horské kolo, vybavené patentovaným systémem zadního pružení „FPS“.
V roce 2009 narůstá výroba kol značky Lapierre na 90 000 kol za rok.
Od roku 2011 se účastní i známé Tour de France, a soutěží Gravity republic, kde se objevuje na medailových pódiích.
Lapierre stále roste, rozšiřuje svou nabídku a nechce přestat překvapovat...