Rám | NEW AUDACIO ALLOY |
---|---|
Vidlice | NEW LAPIERRE CARBON - ALLOY Steerer |
Přehazovačka | SHIMANO SORA RD-R3000 GS 9-SPEED |
Přesmykač | SHIMANO SORA FD-R3000 31.8mm |
Řazení | SHIMANO SORA ST-R3000 2x9-SPEED |
Brzda přední | Promax RC 481 |
Brzda zadní | Promax RC 481 |
Kliky | SHIMANO SORA FC-R3000 50x34 170mm (XS, S, M) / 175mm (L, XL, XXL) |
Středové složení | Shimano BB-RS500 |
Hlavové složení | FSA ZS 4D 1" 1/8 + 5.3mm top cover |
Kazeta | SHIMANO CS-HG4009132 9-SPEED 11-32T |
Řetěz | SHIMANO CN-HG53112 9-SPEED |
Říditka | LAPIERRE HB-CR12 40mm (XS) / 42mm (S, M, L) / 44mm (XL, XXL) |
Představec | LAPIERRE with LP cap 7° Ø: 31.8mm L: 90mm (XS, S) / 100mm (M) / 110mm (L) / 120mm (XL, XXL) |
LAPIERRE with LP cap 7° O: 31.8mm L: 90mm (XS, S) / 100mm (M) / 110mm (L) / 120mm (XL, XXL) | |
Sedlová trubka | LAPIERRE SP-3D1 Ø: 27.2mm L: 350mm |
LAPIERRE SP-3D1 O: 27.2mm L: 350mm | |
Sedlo | Selle Italia X1 |
Omotávka | LAPIERRE BLACK/WHITE |
Přední naba | SHIMANO CLARIS HB2400BAL 32H |
Zadní naba | SHIMANO CLARIS FH2400BYBL 32H |
Ráfek přední | ALEX AT470 700C 32H |
Ráfek zadní | ALEX AT470 700C 32H |
Plášť přední | CONTINENTAL ULTRA SPORT 2 700x25 |
Plášť zadní | CONTINENTAL ULTRA SPORT 2 700x25 |
Počet rychlostí | 18 |
Hmotnost | 9,7 kg |
LAPIERRE
Gaston LAPIERRE v roce 1946 začíná v malém vyrábět kola ve francouzském Dijonu.
1960 přebírá vedení společnosti jeho syn Jacky LAPIERRE. Využívá stále rostoucí produkci a v roce 1972 vyrůstá továrna na výrobu kol v Dijonu.
V 80. letech jako jedna z mála evropských společností dokázala předpovědět a zachytit nový trend horských kol a stává se lídrem na trhu.
V roce 1993 společnost přebírá další z rodiny Laiperrů a to syn Jacka Lapierra Giiles. Stále se rozšiřující společnost vede k pokusu o výrobu silničních kol.
To vede k rozhodnutí, sponzorovat Dijonský klub silničních cyklistů SCOD, který byl oficiálně přejmenován na SCOD / TEAM LAPIERRE.
Rok 2001 se stal pro LAPIERRE klíčovým. Po třech letech výzkumu a vývoje představil LAPIERRE celoodpružené horské kolo, vybavené patentovaným systémem zadního pružení „FPS“.
V roce 2009 narůstá výroba kol značky Lapierre na 90 000 kol za rok.
Od roku 2011 se účastní i známé Tour de France, a soutěží Gravity republic, kde se objevuje na medailových pódiích.
Lapierre stále roste, rozšiřuje svou nabídku a nechce přestat překvapovat...