Lapierre Aircode je model navržený pro silniční závody. Je aerodynamický, tuhý a zároveň lehký. Zcela oprávněně na něj nedá dopustit profesionální silniční tým FDJ, s kterým Lapierre spolupracuje již od roku 2002. Aerodynamický model Aircode vznikl ze spolupráce s těmi nejlepšími. Rám vyniká výjimečnými vlastnostmi v protivětru a vysokých rychlostech, kdy ho vzduch díky ideálním tvarům hladce obtéká. Ultralehký 100% karbonový rám poskytuje potřebnou tuhost a přesnost. Nižší těžiště, skvělá stabilita, agresivní geometrie. Během náročného závodu ani v cílové rovince vás nic nezpomalí. Předností modelu Aircode je dále technologie Powerbox - velmi tuhý střed, spodní rámová trubka a dolní řetězové vzpěry zabezpečují maximálně efektivní přenos síly jezdce do pohybu kola vpřed a patentované Superlight vrstvení karbonu přináší jezdci extra komfort, aby mohl podat maximální výkon. Aircode je jednoduše ideálním závodním nástrojem pro všechny ambiciozní cyklisty požadující jen to nejlepší.
Kategorie: | SILNIČNÍ / ROAD BIKES |
---|---|
Materiál: | Karbon |
Velikost kol: | 700x25 |
Rám: | AIRCODE SL CARBON |
Vidlice: | AIRCODE 100% CARBON |
Přehazovačka: | SHIMANO 105 RD-R7000GS, 11s |
Kliky: | SHIMANO 105 FC-R7000, 52X36T 170mm(XS,S) 172.5mm(M), 175mm(L,XL) |
Kazeta: | SHIMANO 105 CS-R7000 11s 11-28T |
Řetěz: | SHIMANO HG601 |
Brzdy: | SHIMANO 105 BR-R7000 DIRECTMOUNT |
Řazení: | SHIMANO 105 ST-7000 2x11s |
Hlavové složení: | FSA 1"1/8 - 1"1/4 ORBIT C-33 44E |
Řidítka: | LAPIERRE ALLOY 40cm(XS,S) 42cm(M,L) 44cm(XL) |
Gripy: | LAPIERRE VEXGEL TAPE |
Představec: | LAPIERRE ALLOY AERO -8° 31,8mm 90mm(XS,S) 100mm(M) 110mm(L) 120mm(XL) |
Sedlovka: | LAPIERRE AERO CARBON 0mm offset |
Sedlo: | FIZIK ARIONE R5 |
Pláště: | CONTINENTAL Ultra Sport 2 SL 700X25 |
Pedály: | VP-335 Clips&Strap |
Přesmykač: | SHIMANO 105 FD-R7000FL |
Zapletená kola: | MAVIC AKSIUM |
Velikost: | XS |
Model: | Aircode |
Sekce: | Silniční kola |
LAPIERRE
Gaston LAPIERRE v roce 1946 začíná v malém vyrábět kola ve francouzském Dijonu.
1960 přebírá vedení společnosti jeho syn Jacky LAPIERRE. Využívá stále rostoucí produkci a v roce 1972 vyrůstá továrna na výrobu kol v Dijonu.
V 80. letech jako jedna z mála evropských společností dokázala předpovědět a zachytit nový trend horských kol a stává se lídrem na trhu.
V roce 1993 společnost přebírá další z rodiny Laiperrů a to syn Jacka Lapierra Giiles. Stále se rozšiřující společnost vede k pokusu o výrobu silničních kol.
To vede k rozhodnutí, sponzorovat Dijonský klub silničních cyklistů SCOD, který byl oficiálně přejmenován na SCOD / TEAM LAPIERRE.
Rok 2001 se stal pro LAPIERRE klíčovým. Po třech letech výzkumu a vývoje představil LAPIERRE celoodpružené horské kolo, vybavené patentovaným systémem zadního pružení „FPS“.
V roce 2009 narůstá výroba kol značky Lapierre na 90 000 kol za rok.
Od roku 2011 se účastní i známé Tour de France, a soutěží Gravity republic, kde se objevuje na medailových pódiích.
Lapierre stále roste, rozšiřuje svou nabídku a nechce přestat překvapovat...