Vážení zákazníci, servis lyží UKONČEN !

Otevírací doba během Velikonoc - od 29.03. do 01.04.2024 ZAVŘENO !

Děkujeme za pochopení Váš Nevix

Nesedí? - Nevadí!

Nesedí-Nevadí !! Velmi nám záleží na Vaší spokojenosti a důvěry k nám si vážíme, proto jsme zdarma zavedli další nadstandardní službu pro naše registrované zákazníky, která usnadní případnou výměnu nepoužitého zboží v prodloužené 30 denní lhůtě. Při výměně zboží nebudete mít žádné starosti se zbytečným chozením na poštu. My se o vše postaráme, kurýr si balíček u Vás doma vyzvedne a dopraví k nám a to zcela zdarma. Nákupem u nás nic neriskujete. Podrobnosti o službě NESEDÍ? NEVADÍ! zde.

 

Výměna zakoupeného zboží

Stalo se, že jste si objednali a přišlo Vám zboží, které není úplně podle Vašich představ, zvolili jste špatnou velikost, nebo s ním nejste spokojeni. Velmi nás to mrzí, a věřte, že jsme udělali maximum, aby jste byli s nákupem spokojeni. Maximum uděláme i v případě výměny a proto jsme pro naše registrované zákazníky zavedli novou nadstandardní službu, která usnadní případnou výměnu nepoužitého zboží v prodloužené 30 denní lhůtě a navíc nebudete mít žádné starosti s posíláním, vypisováním štítků a zbytečným chozením na poštu. My se o vše postaráme, kurýr si balíček vyzvedne u Vás doma, nalepí štítek a dopraví k nám. Jediné co musíte udělat je, že nám dáte vědět a domluvíte se s námi na podrobnostech vyzvednutí. Jako naši registrovaní zákazníci máte tuto službu zcela ZDARMA, platíte pouze poštovné, popřípadě dobírku, od nás k Vám.

 

V případě, že potřebujete poradit s výběrem zboží, správné velikosti, neváhejte nás kontaktovat, rádi vám poradíme na tel. 733 610 240 nebo na info@nevix.cz

 

Podmínky výměny zboží

  • zboží nesmí být použito
  • zboží musí být kompletní včetně příslušenství, návodu, visaček atd.
  • !!! POZOR NA DOMÁCÍ MAZLÍČKY !!!
  • zboží nesmí být poškozeno, včetně krabice nebo originálního obalu. Bohužel se zničeným, roztrženým pytlíkem nebo obalem nemůžeme Vaše zboží vyměnit.
  • společně se zbožím prosím zašlete doklad, fakturu, záruční list a vyplněný formulář

 

Jak při výměně nebo vrácení zboží v zákonné lhůtě postupovat

  • na vrácení zboží jako soukromá osoba (tedy nikoliv na firmu), máte v souladu se zákonem č. 367/2000 možnost odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží. U firem vzájemnou dohodou.
  • ​vyplňte formulář výměny zboží
  • zboží společně s fakturo​u a formulářem výměny/vrácení zabalte do úhledného balíčku a nadepište zpáteční adresou provozovny:

    Nevix cyklosport
    Golovinova 1340
    43201 Kadaň

  • pokud budete chtít zvolit jiný postup, stačí balíček odnést na výdejní místo Zásilkovny a tento jedinečný kód 96556226, který nahlásíte obsluze na výdejním místě, a ta vytiskne štítek pro vrácení. POZOR NELZE VRACET BALÍČKY DO Z-BOXU NEBO ALZABOXU!!!

 

       O zbytek se postaráme my. :-)

 

Jak postupovat při reklamaci

Vyplňte reklamační protokol a zboží pošlete na adresu:

 

Nevix cyklosport
Golovinova 1340
43201 Kadaň

 

 

!! Zboží při vrácení nebo výměně musí být kompletní (včetně příslušenství, veškeré dokumentace a visaček) !!

 

 

 

Na vašem soukromí nám záleží
Tento internetový obchod ukládá soubory cookies, které pomáhají k jeho správnému fungování. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte.
Povolit všeNepovolovat cookies