Oslav s námi 16. narozeniny a nakupuj bez DPH!
Otevírací doba během Velikonoc - od 29.03. do 01.04.2024 ZAVŘENO !
Rám | EDGE 27.5" ALLOY 6061 V-BRAKE |
---|---|
Vidlice | SUNTOUR XCT-P-27.5" 100mm |
Přehazovačka | SHIMANO TX RD-TX800SGSL 8-Speed |
Přesmykač | SHIMANO TOURNEY FDTY500 34.9mm |
Řazení | SHIMANO ALTUS STEF500 3x8-SPEED |
Brzda přední | ALONGHA HJ-811AD7 V-BRAKE |
Brzda zadní | ALONGHA HJ-811AD7 V-BRAKE |
Kliky | SHIMANO FCTY301 42x34x24 170mm (XS, S) / 175mm (M, L, XL) |
Středové složení | CH 127MM |
Hlavové složení | FSA NO. 10 ZS 50/44 1.6 TOP CAP |
Pedály | FP-917 |
Kazeta | SHIMANO TX HG20 12x32 8-Speed |
Řetěz | S8 1/2x3/32" 8-SPEED |
Říditka | LAPIERRE EDGE HB-RB11L W: 720mm R: 15mm Ø: 31.8mm |
LAPIERRE EDGE HB-RB11L W: 720mm R: 15mm O: 31.8mm | |
Představec | LAPIERRE EDGE AS-DC1 7° Ø: 31.8mm L: 75mm(XS, S, M) / 90mm (L, XL) |
LAPIERRE EDGE AS-DC1 7° O: 31.8mm L: 75mm(XS, S, M) / 90mm (L, XL) | |
Sedlová trubka | LAPIERRE EDGE SP-DC1 Ø: 31.6mm L: 350mm |
LAPIERRE EDGE SP-DC1 O: 31.6mm L: 350mm | |
Sedlo | LAPIERRE EDGE STEEL RAIL |
Gripy | LAPIERRE by HERRMANS DD30B |
Přední naba | FORMULA FM21 32H |
Zadní naba | FORMULA FM32 32H |
Ráfek přední | LAPIERRE DOUBLE WALL 27.5X19C |
Ráfek zadní | LAPIERRE DOUBLE WALL 27.5X19C |
Plášť přední | MICHELIN WILD GRIP'R 27.5X2.25 |
Plášť zadní | MICHELIN COUNTRY RACE'R 27.5X2.10 |
Počet rychlostí | 24 |
Velikost kol | 27.5 |
Hmotnost | 13,8 kg |
Zdvih přední | 100 mm |
LAPIERRE
Gaston LAPIERRE v roce 1946 začíná v malém vyrábět kola ve francouzském Dijonu.
1960 přebírá vedení společnosti jeho syn Jacky LAPIERRE. Využívá stále rostoucí produkci a v roce 1972 vyrůstá továrna na výrobu kol v Dijonu.
V 80. letech jako jedna z mála evropských společností dokázala předpovědět a zachytit nový trend horských kol a stává se lídrem na trhu.
V roce 1993 společnost přebírá další z rodiny Laiperrů a to syn Jacka Lapierra Giiles. Stále se rozšiřující společnost vede k pokusu o výrobu silničních kol.
To vede k rozhodnutí, sponzorovat Dijonský klub silničních cyklistů SCOD, který byl oficiálně přejmenován na SCOD / TEAM LAPIERRE.
Rok 2001 se stal pro LAPIERRE klíčovým. Po třech letech výzkumu a vývoje představil LAPIERRE celoodpružené horské kolo, vybavené patentovaným systémem zadního pružení „FPS“.
V roce 2009 narůstá výroba kol značky Lapierre na 90 000 kol za rok.
Od roku 2011 se účastní i známé Tour de France, a soutěží Gravity republic, kde se objevuje na medailových pódiích.
Lapierre stále roste, rozšiřuje svou nabídku a nechce přestat překvapovat...